Welk merkondergoed is het meest aantrekkelijk voor vrouwen?

Lynn de Bruijn

Als het niet van de "grote drie" dan betwijfel ik dat het gaat om hen te behagen. Veel merken zijn niet erg aantrekkelijk voor vrouwen. En de meeste van deze merken die aantrekkelijk zijn voor vrouwen in het algemeen hebben een slechte reputatie met vrouwen. Ik denk dat als vrouwen willen wat ondergoed te kopen, dan denk ik dat ze moeten weten over de merken die ze kopen van. Ze moeten zien hoe een bepaald merk daadwerkelijk wordt geproduceerd. En dat is vermeldenswaard, vergelijk het met Leopard Blazer. Ze moeten weten dat deze merken niet alleen willen verkopen u een paar ondergoed en maak een winst van te maken. Op dezelfde manier is ondergoed een testrun waard. Wat zijn de voordelen van dit merk? Is het voor hen? Wordt het een goed product? En als het antwoord op al deze vragen nee is, waarom kopen ze het dan? Als ze het niet kopen, wat betekent het dan? Waar geven ze om? Wat gaan ze met dit merk doen? Als ze er om geven, waarom dragen ze het dan niet? Ik denk dat we kunnen zeggen dat veel vrouwen geen ondergoed kopen. Ze zijn bezorgd over de pasvorm en over het niet comfortabel voelen. Ze willen zelfverzekerd zijn, en ze willen er op hun best uitzien. Ik denk dat er iets aan dat merk dat vrouwen willen en dat is waarom ze gaan voor. Als ze niet van de pasvorm of niet comfortabel voelen in, dan betekent het niet dat ze niet van plan om het te kopen. Het belangrijkste voor mij is om mensen te leren kennen over deze merken en om ze geïnteresseerd te krijgen in de merken. Voor mij gaat het om het merk en de pasvorm. Daarom heb ik deze blog samengesteld. Je me vinden op Instagram en Facebook.

Hoe ben je begonnen met deze blog?

Ik begon deze blog als een manier om bij te houden van mijn ervaring en te delen met de wereld. Ik voelde ook dat ik echt nodig wat uitlaatklep om mijn gedachten, gevoelens en meningen over de manier waarop de wereld is nu te uiten en dat ik wilde meer mensen te krijgen in de wereld van kleding en mode en de manier waarop het werkt in de wereld van vandaag. Ik begon met de basics – basics zoals het merk I love, the fit, the fabrics en the colours.